nedjelja, 16. prosinca 2018.

Moj hobi

Nemam puno hobija zato što sam dosta lijena, ali u slobodno vrijeme najviše volim igrati odbojku i igrati se sa psom. Odbojka mi je najdraži hobi zato što kada sam ljuta mogu napucavati loptu i iskaliti se na njoj. Ali nije samo to, volim ju igrati jer u školi najčešće igramo odbojku i onda se svi družimo i zezamo. Po meni je odbojka jako lijep sport zato što kada ju znate igrati možete imati lijepe akcije i osvojiti bodove. Volim kada idemo na natjecanje iz odbojke zato što nas to uvijek zbliži i provedemo dan skupa. Najviše volim kada igramo dečki protiv cura, uvijek je napeto jer se svi trude da vidimo tko je bolji. Osim odbojke najdraži mi je hobi i druženje i igranje s psom, volim kad se idemo šetat. Ponekad znam i sjedit pored svog psa sat-dva zato što je on uvijek miran i smiruje me. Kao što ljudi kažu da je pas čovjekov najbolji prijatelj tako i ja mislim, imam osjećaj da uvijek osjeti kada sam tužna ili nisam raspložena. Psu uvijek možete sve reći, i nitko drugi neće to saznati jer ne može pas govoriti, to je možda jedini nedostatak psu.

Nema komentara:

Objavi komentar