nedjelja, 16. prosinca 2018.

Moj najdraži film

Moj najdraži film je To All The Boys I Loved Before. režirala ga je Susan Johnson. Glavni glumci su Lana Condor i Noah Centineo.  U filmu se radi o jednoj djevojci Lari Jean koja se zaljubljivala ali nikad nije priznala da je zaljubljena. Uvijek je pisala pisma svojim simpatijama ali ih nikad nije poslala, bila je zaljubljena u svog najboljeg prijatelja ali je to bilo komplicirano zato što je on bio sa njezinom sestrom. Cura s kojom si je prije bila najbolja prijateljica sada joj je bila noćna mora, ona je hodala s dečkom Peterom u kojeg je Lara Jean prije bila zaljubljena, sve dok jednog dana ta cura nije prekinula sa Peterom. Lara Jean je ukupno imala pet pisama a njezina mlađa sestra je odlučila poslati pisma bez njezinog znanja. U školi je Peter došao do nje i onda je ona saznala da je netko poslao pisma, kada je vidla da dečko njezine sestre dolazi do nje ona poljubi Petera i oni dvoje odlučuju da će se praviti kako su u vezi i smišljaju plan kako da bivša cura Petera bude ljubomorna. S vremenom su se zaljubili jedno u drugo i idu na skijanje s razredom, tamo se još više zbliže i priznaju si da se vole. Pri povratku kući Lara Jean saznaje kako je Peter bio u sobi s bivšom i ostavlja ga, sve se zakomplicira i on više ne pričaju. Nakon nekog vremena i razgovora s tatom ona shaća da voli Petera i odlazi do njega i sve mu kaže i na kraju završe skupa. Baš mi se taj film svidio zato što je to tipičan film za tinejdžere. Film je jako zabavan, tužan i zanimljiv u isto vrijeme. To je film kojeg bi više puta mogla pogledati i nebi mi bio dosadan. Nadam se da će biti još dijelova jer mi je film predobar, glumci su odlični i plakala sam na filmu( makar ja ne mogu biti mjerodavna jer se ja na sitnice rasplačem).

1 komentar: