nedjelja, 16. prosinca 2018.

Želim postati

Kada odrastem želim postati profesionalna odbojkašica.To mi je želja zato što smatram da je odbojka lijep i smirujuć sport. Odbojku sam počela igrat u šestom razredu i počela sam je jako voljeti, stalno ju igram i smiruje me. Ne treniram trenutno ali mi je želja početi, mislim da ako počnem da bi mogla puno postići. Odbojku volim zato što mislim da je jedan od boljih sportova, nije nasilan sport , ali ipak se treba potruditi kao i kod sveg  ostalog. Pošto sam sama počela igrati odbojku i nikad nisam gledala neka natjecanja reprezentacije nemam baš neki uzor. U životu želim postići puno toga trenirajući odbojku. Jednog dana želim igrati profesionalno kao i ljudi u reprezenaciji , želim igrati na treću spašavati lopte, bacati se itd. To je moj cilj i nadam se da ću ga postići. Nemam više ništa za reći i želim da će svi postići ono što žele u životu.

Nema komentara:

Objavi komentar